All Categories

Avatar

@zz287

@zz287

Profile details

4.2

5 reviews

2y 4m

Joined

4.2

5 reviews

2y 4m

Joined

Language: 1)English 2)Malay dont worry, harga boleh nego

Listings

@zz287 doesn't have any listings yet

@zz287 doesn't have any listings yet

Follow @zz287 to get updates when a listing is posted

Reviews

4.20

(5 Reviews)

1

2

Avatar
readthedescriptionbeforeofferreview from seller3 months ago

Passenger Pinoy ni salah makan kot sebelum naik Grab aku. Muka masam mencuka. Senyap je, aku ikutla map. Pastu komplen kena toll. Fare RM8 je + toll, tuduh aku nak scam pulak. Reach destination aku ckp x pyh bayar, dgn muka masam dia letak duit terus keluar. Aku xnak org ade bad experience dgn aku, yg ni x berjaya. Dah drop-off, cepat² aku bagi 1 star (paling rendah) & complaint panjang²

zz287 Clock Icon 2 months ago

amender ni martt HAHAHAHH terkena siutt dengan scammer nii HUHUHUU

Avatar
priceb40.review from seller8 months ago

alhamdulillah legit buyer

Avatar
maltoboi12review from seller8 months ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

🤝🏻

Avatar
sangkakalasreview from seller11 months ago
Amazing chat

Amazing chat

easy deal with this buyer

Avatar
jaynecjxreview from seller2 years ago
Easygoing buyer

Easygoing buyer

Genuine buyer, easy to deal with👍🏻

Followers

1

Following

1

Member for

2y 4m

Not Responsive